Принц Хари: Уилям получи милион в споразумение с таблоидите

Тази седмица световната преса се събира в Лондон в Royal Courts of Justice, защото не всеки ден принцът прави изявления срещу едно от най-големите издателства в страната. Херцогът на Съсекс, принц Хари, обвини Mirror Group Newspapers (MGN), издател на таблоида The Mirror, в незаконно събиране на информация.

Твърди се, че MGN е хакнал телефоните на Хари между 1996 г. – когато принц Хари е на 12 години – и 2011 г., като по този начин е подслушвал разговори. Принцът казва, че това е довело до публикуването на статии, които са имали значително влияние върху отношенията му с приятели и семейство. Затова той настоява за щети и твърди, че британската преса е „оцапана с кръв“.

Междувременно Хари е замесен и в друго дело срещу британската издателска компания News Group Newspapers (NGN) на Рупърт Мърдок. Брат му Уилям също е замесен в този въпрос. Адвокатът на принц Хари го обвинява, че е постигнал тайно споразумение с издателя на The Sun, след като репортери са прихванали гласови съобщения, изпратени от Кейт Мидълтън до принц Уилям, докато той е служил в армията.

Днес най-малкият син на крал Чарлз също разкрива в съда колко е получил брат му за това: не по-малко от милион лири стерлинги. Тогавашната кралица Елизабет щеше да й даде разрешение тогава, но Хари сега го вижда по различен начин.

Той иска обвиненията му да бъдат разгледани в съда и смята смяната на медиите за своя „работа на живота“. Например принцът заяви в съда днес, че само животозастрашаващи ситуации биха били от обществен интерес.

READ  Отличен напрегнат трилър, който ще заплени зрителите на Netflix

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *